2013. január 23., szerda

Hatalmas esküvői torta

Ezt a hatalmas tortát készítettem a hétvégén... közel negyven kg..volt.. :)
Vilmos herceg és Kate Middleton tortája adta az alapkoncepciót...
Okozott néhány álmatlan éjszakát, de kész lett, és én nagyon meg vagyok elégedve... persze várom már az új kihívásokat, de addig büszkélkedem ezzel.. :) (a szó legpozitívabb értelmében)
A részletes képek elárulják, mennyi macera volt vele, de imádtam megálmodni és elkészíteni... :)
Köszönöm azoknak akik nagyon sokat segítettek abban, hogy létrejöhessen ez a (számomra) csoda....
kivágtam kartonból, hogy szemléltetni lehessen, kb. hogyan fog összeállni és mekkora lesz...

..az alsó szintek..




A következők...
Díszítés...

:)

Símítgatások...

A pár monogramja....

...részlet...

...részlet...
...kis virág...

...liliomok...
.."rózsalánc"...

..részlet..
Én és a művem... :D

Az állandó csapat a nagy munkáknál... Köszi Mami és Meli!

...és a beugró segítség! :) Köszönöm mindenkinek!
...és ilyen csodálat és celebfotózás övezte itthon... :D

3 megjegyzés:

  1. Huha!!! ez aztan igen, gyonyoru torta :) Nagyon ugyesek vagytok s meg sok ehhez hasonlo rendelest kivanok :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Csilla, igen, jó nagy munka volt.... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a tortád, gratulálok..nem volt kevés munka vele :)

    VálaszTörlés