2013. október 21., hétfő

Az első bonbonok

Tegnap megpróbáltam bonbont készíteni...sokat olvastam róla, nem tűnt annyira bonyolultnak...míg hozzá nem fogtam :-)
Első ballépés: nem volt elég jó minőségű a csoki :-(
Második ballépés: valószínű, hogy a csoki temperálása sem volt elég jó minőségű :-)
A harmadik ballépés: maradtak légbuborékok...
Negyedik ballépés: az aljazással is volt némi probléma, itt-ott nem állt össze rendesen...
...a többit már nem is számoltam. DE mind elfogyott, tehát az íze jó volt (meggyszemekkel töltöttem) :-) legalább...
És semmiképp sem adom fel, keresek jobb csokit, és újra próbálkozom, amint lesz egy maréknyi szabadidőm.
De képeket hoztam:



1 megjegyzés:

  1. szia,
    mi a Kauflandban kaphato 52%os Stilla csokibol szoktuk kesziteni, es szepek lesznek

    VálaszTörlés